czwartek, 30 marca 2017

76.Euphoria

https://www.wattpad.com/376388552-dark-side-sportacus-wounded-girl-bohaterowiehttps://www.wattpad.com/334491654-odmieni%C4%87-przeznaczenie-bohaterowie

Tym razem w  notce   na wstępie   zamiast sygnatur  pojawiły się  okładki   opowiadań  moich  jedna   jest o   Sportacusie  ,a   druga   o  Neganie. Gdyby ktoś chciał  zamówić sobie okładkę   to   proszę napisać  .
Początkowo   planowałam  też   zrobić  notkę   z   samymi   postaciami z  Leniuchowa   ale szczerze    to   słabo by wyszło więc   są  oczywiście z  Leniuchowa   postaci ale   też  i  ich odtwórców  ,a  właściwe  aktorzy   którzy odgrywali  Stephanie   (dwie aktorki ) , Robbiego  Rotten  i  Sportacusa.
Za niedługo  zmieniam szablon  na   bardziej wiosenny  więc co radzicie ?

Icon







Koloryzacja 
Sygnaturka

 Nagłówek

Zamówienie dla  Isztar93yt


Szablon Wolny

1 komentarz:

  1. Esu, jak zwykle mam opóźnienia. _._
    Dopiero teraz przeczytałam twoją odpowiedź na mój komentarz z grudnia i zobaczyłam, że wspomniałaś o pisaniu opowiadania. I już miałam Cię pytać o link, a tu widzę okładki zalinkowane do wattpada :D Co jasne, lecę przejrzeć co tam tworzysz, bo uwielbiam opowiadania, a Negana jeszcze bardziej.
    Hahaha, Sportacus! Nawet nie wiesz, jak go lubiłam. Co za czasy... :P Tak sobie przeglądam twoje posty i dostrzegam, że możemy mieć trochę wspólnego.
    Dobra, koniec gadania.

    P.S.
    A może zrobisz coś z filmu Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć?
    Zresztą, może coś u Ciebie zamówię, jak można.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń