czwartek, 19 stycznia 2017

Imformacja

Wyjątkowo   notka   ,która   miała   być   20   stycznia   nie ukarze się w   terminie   zwłaszcza  iż   za   3   dni   mam   wyjątkowo   dość   trudną   sprawę   przed  sobą  od  której   zależy mój   powrót   do  pracy  ,a być  może   wiele   więcej  to  raz,a   dwa   muszę się przyznać  ostatnio   nie  mam   inspiracji   do   tworzenia  ,którą kiedyś czerpałam z   fajnych seriali   jaką   mogłam   znaleźć   na   jednym z   najpopularniejszych serwisów  .Może   doradzicie   gdzie   bez   opłat  mogę   obejrzeć   sobie   seriale takie jak Teen Wolf   czy   Wikingowie  . No   i  jeżeli   nie uda  się  mi   wydać  notki   do   31   stycznia   to   pewnie   będzie w lutym . Możliwe   ,że   4   lutego   bo   wtedy moja siostra  ma   urodziny   ale   wtedy   większość  notki   będzie   tematyczno jeździecka choć   i część   jest   rzeczy   nie w  tej  tematyce   więc   oby mi się udało wydać   notkę zawczasu by 4   lutego dać   coś dla   koniarzy .
Jeżeli  ktoś   chce   ze   mną   współpracować   piszcie  ,każde  ręce   do pracy chętnie i mile widziane.  

Pozdrawiam   was   Rockmenowa.

6 komentarzy:

  1. Do oglądania seriali polecam iitv.pl albo putlockers.ch. Na pierwszej znajdziesz odcinki z polskimi napisami, a na drugiej już nie, ale podaje również, bo ma większą bazę produkcji.

    R.

    OdpowiedzUsuń
  2. bedzie cos z alarm fur cobra 11?

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja to znam - też nie czerpie już takiej radości z tworzenia jak kiedyś, właściwie robię, bo muszę, bo są zamówienia itp, no i żeby strona nie upadła, ale no cóż, czasem mam wrażenie, że wena gdzieś uciekła...
    Jeśli chodzi o seriale to najlepszy iitv ale oprócz tego jest jeszcze antyfiles lub, mój ulubiony to http://alltube.tv/

    No a jak chcesz jakieś współprace to ja chętnie xD

    Odezwij się na chcie u mnie albo na mailu, buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie? Naprawdę? Przecież tworzysz wspaniałe szablony. Naprawdę. Mia, kochana oczekuję Twoich postów i to codziennie zaglądam na LoGa. Jestes wspaniała, a blogerzy Cię potrzebują <3

      Usuń
  4. Witam :) słońce mam sprawę i pytanko czy zrobiła byś mi nagłówek (baner) i avatar chyba dobrze to nazwałam na moje konto na youtube móje konto to Joanna Talaga była bym wdzięczna polece twojego bloga i youtube ;)

    OdpowiedzUsuń