środa, 14 grudnia 2016

72. Zbawcy.



Kim  są  Zbawcy ?
To grupa   ,której   przewodzi  Negan   jest dość  liczna  i dobrze   uzbrojona  ,a to dlatego   iż   za   tzw" ochronę"  karze słono sobie  płacić  ,gdyż   trzeba   im oddać połowę zapasów  .
Grupa  Ricka   z  dowiedziała się  o  nich od  ludzi ze wzgórza i próbowała ich załatwić   niestety   zabili   mało liczną   grupę   z posterunku za co Zbawcy dość   krwawo   sobie   odliczyli .
Negan   różni się   przez  7 odcinków   od swego  pierwowzoru jako ,gdyż   miał zarost.
Wszak   w   mojej   ocenie   nawet z   zarostem mu do   twarzy .Gra    go  Jeffrey  Dean Morgan  (znany   jako Denny z  Chirurgórw   czy   Jhon  Winchester z  niez tego świata ).




Negan   to dość   ciekawa   i czasem  nie   przewidywalna   też  postać   choć   wiadomo iż  nigdy   nie uderzy kobiety   bo na swój sposób   je szanuje   i kocha  zwłaszcza swe żony (6   żon   ) ale   biada tej co go zdradzi przykładowo Amber musiała patrzeć  jak jej chłopak  Mark miał przypalaną   twarz  . Niewiadomo   czy Sherry  też patrzyła jak jej mąż  miał to samo robione   ale   jest jak  na razie silną  osobowością.Neganowi również   spodobała się  Meggie   ,której   zabił   męża  wszak narazie   został wprowadzony w   błąd ,że nie żyje  .obecnie również jego  obiektem   westchnień  jeśli można   tak to   ująć stała się   Olivia. Ich   pierwsze spotkanie   było nie miłe   bo   brakowało   broni  przez co jej   groziła śmierć  .Obecnie złożył jej   ciekawą  propozycję do utraty tchu  w czasie   oczekiwania na powrót  Rick za co dostał pożądanego liścia.
A za to   jego   zainteresowanie   nią wzrosło o   50  % ,gdyż   pewnie   100% ma   Judith ,gdyż   Mała  Zawadiaka   jak oniej  mówił   Daryl   teraz   nazwana Aniołeczkiem   chyba skradła również serce   Negana  nie  lepiej niż   pocałunek   Sherry.
Moim   zdaniem   Negan   powinien wsiąść   Judith ,Carl  i  Olivę  ,a  Ricka   zakopać   pod rabatką.
Co wy sądzicie  ,a  teraz długo wyczekiwana  po takim wywodzie grafika   tylko z  Zbawcami.
Zapomniałabym   o  Lucillie   wszak to ważna   osoba   znaczy   dla  Negana   to niegdyś żona   była   teraz to  kij bejsbolowy owinięty drutem   .


Ps:  przepraszam za opóźnienia  i wiem iż ta   notka wyszła słabo  ,gdyż ostanio   nie mam wen.

Ikony

Koloryzacja
Nagłówek


5 komentarzy:

  1. Jakże miło mi jest wszak skomentować moim zdaniem twój post ilekroć czytam go jestem zafascynowana jako gdyż podoba mi się twoja opinia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ogólnie to fajnie, że oglądasz twd. Miłego dnia.

      Usuń
  2. Widzę, że fanka TWD, a konkretniej Negana i Zbawców. Osobiście preferuję grupę Ricka (zwłaszcza, że w końcu postanowili wziąć się w garść i przestać jęczeć). Negan bez brody wygląda tak cudownie, choć z zarostem również mu do twarzy - zgadzam się :D Oglądając TWD oglądałam od zawsze również Supernatural, kiedy więc zobaczyłam Jeffreya... Po prostu byłam w siódmym niebie ♥
    Olivii mi szkoda, kolejna ofiara załatwiana w ciągu sekundy odcinka.
    Ogółem notka mi się podoba, świetnie, że opowiadasz o twd, może dzięki temu ktoś nowy dołączy do rodzinki fanów. Jeśli chodzi o grafikę, to moje serca skradł ostatni nagłówek > piękny *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Snow x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Negan to skończyłabym oglądać serial ,szczerze jak był Ezekiel i Tara to przyspiałam ,ale jak Negan ,a nawet Simon to nie mogłam musiałam oglądać z 3 razy. Zwłaszcza jak Simon kazał liderowi z Wzgórza uklęknąć. to było boskie.

      Usuń
  3. Nagłówek z Simonem to coś wspaniałego <3 Nie sądziłam, że będę urzeczona czymś z taką postacią, a jednak. I dokładnie w takim stylu rzeczy chcę widzieć. Pięknie! Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń