środa, 7 grudnia 2016

71. Na Wigilię pod choinke chce Negana!

Witajcie  dobre   ludziska  !
Święta   zbliżają się   wielkimi korkami aż   marzy mi się   biały   puch  
Notkę   tą   zaczęłam   w   listopadzie   więc  mam  nadzieję  iż   spodoba się   wam.

 Notkę   rozpoczynamy tradycyjnie   sygnaturami  ,gdyż jest   coś w  nich zawsze  magicznego czego nie mogę   opisać słowami.




Zamówieniami  też wyszło zabawnie   bo   podpytałam na askowym  profilu  o   Jeffreyu Dean  Morganie czy  im   nie zrobić  i dziewczyna ,która  się   zgodziła   na   odświeżenie wyglądu na święta.


Kolejne   były  Nagłówki  bez   nich   ta   nadzwyczajna   notka  nie   mogła   by się odbyć
Pewnie   dziwę     was   tym   stylem  iż  pod  każdym poprzedzającym   prace tekstem   daje   krótkie   opisy ,właśnie jestem ciekawa waszych  opinii.Wśród  których jest nagłówek z  Głównej.

   

2 komentarze:

  1. Wstawiłaś gifa, który kupił mnie już w chwili, gdy zobaczyłam go w sieci. Cóż, co ja poradzę, że mam słabość do Jeffreya?
    Miło widzieć, że ktoś wykonuje z nim pracę. Szablon główny ładny, choć osobiście nie całkiem graficznie wygląda postać Jeffa w tle, bo taka "spłaszczona" co wygląda z deko dziwnie? Ech, cóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba przez iż zbyt emocjonalnie podeszłam do pewnych rozmów na asku .Uraziłam wybujałą fantazją dwóch autorów mających Negana .Tylko ja tak potrafię.Cóż teraz ochłonełam ale spoko jestem Big Fan Jeffrey Dean Morgan oraz Negan .
      ps: Zrobiłam z gifów filmik ,pisze opowiadanie .Choć przymieszam się do innych czyli mam na trzeźwo wybujałą fantazję.

      Usuń