poniedziałek, 21 listopada 2016

70. Je­sień jest dla mnie złotą tajemnicą.


No chyba   nie  przeżyje widok  JDM  (Jeffrey Dean  Morgan) w The Walking  Dead   to chyba   zbyt   dużo dla  mnie   .Jeszcze wspominam go   w roli papy  Winchestera   ,a tu  Negan   aż   się  prosi    myśleć  o   nim  i o Lucillie   choć   lepiej o  nim.Kurdę   odcinek wbił mnie w ziemię    zakładałam   jednak iż zginie  Meggie (słaba  w tym momencie  )A  tu szok najpierw   Abraham   dostaje   "całusy"  od  Lucillie   i te  jego ostanie słowa   normalnie nie mogłam jednak ze śmiechu ,a  potem     po części gdyby nie  Daryl   dostaje  Glenn  i tak    pozbyli się z serialu   jedynego  Koreańczyka  .Cóż   Kolejny odcinek   to chyba na rozluźnienie   .Król Ezekiel wita w swoim królestwie z cyfrową   Shivą  no bo realna   kicia  była pewnie zbyt droga  . Teraz czekać na poznanie siedziby   Zbawców   ,a coś mi się   zdaje  iż  Negan   to będzie twardy przeciwnik   nie  jak   Gubernator czemu   to pisze   no   bo   musiałam się podzielić wrażeniami .Zwłaszcza iż   to właśnie   emocje często nas   napędzają   grafików   bloger-owych.A  może tylko mnie    .Co  prawda   październik minął zaczął się  Listopad ale   obecnie w  moim umyśle   króluje   tylko jeden   król  ...król  Negan  :D
Wiele obecnie prac   będzie   na pewno   nawiązywać w najbliższym czasie do Negan  lub   JDM.Tak   jak wcześniej   był   też obok Złej   Królowej   Tom Ellis  jako   Lucifer na głównej teraz   obok niej stanął   Negan    .Mam nadzieję  iż   pracę  wam się spodobają. Dla umilenia  mam filmik  tej  parki  jaki stworzyłam  .


Ikony
 Jeffrey  Dean  Morgan

Sygnatura


Stock


Nagłówek



Koloryzacja

Pobierz
Pobierz
Pobierz
Tapeta

5 komentarzy:

  1. Widać wiele niedociągnieć w pracach, ale wciąż się uczysz ;) I idzie ci coraz lepiej. Z całego postu tapeta wygrała : za kolory, kontrasty, napis i spójność ;)

    Pierwsze ikonki są chyba troche za duże, ale to nic ;)
    No i od razu widać kogo uwielbiasz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze ikony były właśnie rozmiarem 150x150 ,a no cóż mam małego bzika na punkcie Jeffreya Dean Morgana ,powoli zacznę kodować szablon na grudzień ,gdzie on sam zagra .Negan to mój ulubieniec nawet bez Lucillie wywołuje ciarki .Szkoda mi Glenn'a ale nie winię Daryla za choć scena jak przyłożył Neganowi to już myślałam iż mogiła dla Daryla.Tak uczę się czasem jest lepiej czasem gorzej ,co do poniższych ikon robiłam je zgodnie z wyzwaniem gdzie można było użyć jednej tekstury ,a zwykle używam kilku.Nagłówki były czystą zabawą dla osób z ask .

      Usuń
    2. Rozumiem ;) Choć tą część o Darylu już mniej ;) Ogółem podziwiam Cię, że sama prowadzisz bloga, ja bym tak nie umiała, jakoś w grupie mi razniej

      Usuń
    3. Mnie zawsze grupa przerażała próbowałam swoich sił przy ikonach ,gdy miałam Photo filtre starałam się ,a i tak nazwały mnie cieniasem teraz mam własny blog ,przeżyłam chwile hejtu ,gdy miałam raz kłopot z netem i przypadkiem usunęłam prócz swojego komentarza komentarz hejterki bo wtedy nawet powstał blog zwany Pudelkiem ,ach było wesoło.Oni zawiesili działalność ,a ja się kurcze nadal trzymam.

      Usuń
  2. O-rzesz-ek! Tyle piękna z TWD <3

    OdpowiedzUsuń