środa, 19 października 2016

69 .Just by men Or not

Miało   być   po męsku  nie   wyszło  ,miał   bo być   zamówienie  i nie wyszło  ,a co wyszło?
Wyszło dużo   i pomieszane  .Jedno wiem   iż dla  Finders Keepers nie   mam   obiecanego szablonu .Starałam się   ale   to chyba  mnie przerosło dlatego  na   obecną chwilę  postanowiłam   nie   podejmować się zamówień na   szablony jedynie   propozycje  .
Base Icon 
  

Icon 
Lucifer  Mornigstar

Halime  Hatun   


Icon  NK

Czarownice
  
  

Harrison  Wells z  Ziemi  2
  
    

Zoom

Tom Cavanagh


Nagłówek  

Sygnatura

Koloryzacja 

2 komentarze:

  1. Na pewno skorzystam ze zdjęć. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Harrison Wells z Ziemi-2 jest najlepszą (jak dotąd) jego wersją :) jego teksty w 3 sezonie - miodzio xD do HR nawyknąć nie mogę, co tylko jednak pogłębia mój podziw dla aktora - co sezon grać kogoś niemalże całkowicie innego ;)

    OdpowiedzUsuń