niedziela, 24 lipca 2016

68.Ricominciare



Lotus
Wznowienie (Ricominciare) taka  myśl   mi   przyświecał ,gdyż  ostatnio   zaprzestałam   robić   grafikę  ,a przynajmniej nie  publikowałam notek  ,a   powód   prosty ,pracuje   więc czasem nie mam czasu na nic  .Dziś  prócz   bannerów  ,ikon  ,koloryzacji   ,nagłówków  ,szablonów   ,sygantur  i   retusz znalazło się jedno zamówienie   dla   autorki   ,którą   znam   z  profilu na  nk   o   nazwie  "Grzeszne  Rozkosze"
ps:  Możliwe   iż  niedługo   zamiast tylko  nagłówka   będzie cały   szablon   
Mam nadzieję  iż   spodoba   ci się   on ,gdyż   do
końca  nie byłam  pewna  czy  ci się spodoba .
***
W następnej   notce   planuje   nieco   więcej prac   z   panami   
więc   proszę się nie   obrażać iż zabraknie kobiet  .




Ikony
 ★ Kaspar   Capparoni

 ★ Halime Sultan


 ★ Modelki




 ★ Różne


Nagłówek


Sygnaturka

 Banner

Koloryzacja
Pobierz 
Pobierz 
 Pobierz
 Pobierz
 Pobierz
 
 Pobierz
 Pobierz
Pobierz

Szablon
Pobierz
Pobierz

Retusz

Konkursowe  prace



4 komentarze:

  1. Szablon

    Adres bloga: http://finders-keepers-lion.blogspot.com/

    Kolorystyka : czarny biały i odcienie szarości

    Kolumny: na prawo ( o mnie , strony , archiwum itp)

    Strony:
    fb:https://www.facebook.com/Finders_Keepers_Lion-1200120113384897/
    Insta:https://www.instagram.com/finders_keepers_lion/
    ask:http://ask.fm/FindersKeepersLion

    napis : finders_keepers_lion i cytat z piosenki :

    Finders keepers
    Try to wipe this smile of my face
    You made a believer
    You made a believer out of me
    I follow the leader
    And my heart's the leader today

    It's been a long road
    We found love
    No one can take it away
    Finders keepers

    Chce żeby jedna część cytatu była w górnym rogu , a druga część w dolnym rogu

    nagłówek:
    lew.morze,samolot resztę dobierz

    W razie pytań proszę o kontakt tu : finderskeeperslion@gmail.com

    Hasło : Disobedient Summer

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy nowy post ? Super grafika :)

    OdpowiedzUsuń