środa, 2 marca 2016

66.Postcards from the Edge

(c) Rockmenowa

Witajcie   miałam  być regularnie ale  jakoś   chyba   mi to  nie wychodzi   więc   cóż dziś dopiero   notka   z   ikonami   , koloryzacjami   aż   trzema ,nieco   nagłówków   ,sygnatur oraz  z nimi bannerów     .Jeden  Szablon   z  sułtankom  Kösem oraz   Tapeta z Cabem Gallo   .
oraz   2   speedarty .To by na tyle,a     ważne    informacje co   do   chatu.
Możecie  tak zgłaszać sugestie   na  prace   ale proszę  piszcie co was  dokładnie interesuje.np  autorka napisała Selena  Gomez  ale   co Selena  Gomez ?  Dopiero potem dowiedziałam się  iż szablon.
Możliwe  iż   go zrobię   ale   następnym razem jak już  piszcie   np   .Czy zrobisz   Nagłówek   z  Darylem Dixonem   . No   i nie bójcie   się   pisać   jestem   otwarta   też na dyskusję  na temat prac już opublikowanych przez   zemnie .



Ikon 
Tematyka : Norman  Reedus , Modelki, Mehmet Kurtuluş ,
 Kösem Sultan i  Lucifer Morningstar..






Koloryzacja 
Pobierz


Pobierz

Pobierz


Stock 


 Pobierz
Nagłówek

Sygnatura/Bannery


Szablon 

Tapeta


Speedart
z   postacią   Kösem Sultan

z  Modelką  

2 komentarze:

  1. Wybacz , że dałam zły opis - a raczej jego brak.

    Po prostu pisząc na chacie ''selena gomez'' miałam na mysli to, że możesz zrobić cokoliwke z nią. Np. szablon itp.

    Wiem, że dałam za późno późniejszy opis o tym, że ma byc rto szablon i jak ma wygląsać. Oczywiście, nie musisz robic szabkony, byłabym zadowolona nawet z okładki na wattpad, ale to twój wybór ;D

    No i mam nadzieje ze sie nie gniewasz ;D

    pozdrawiam, sel.




    przepraszam za błędy, ale pisze z tel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo widzę, że trafiła na świeżynki. Super grafiki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń