środa, 24 czerwca 2015

57.Mother Night is not sleep


Witajcie   dziś   prócz   zamówień daje   też   wam fotki z  przejazdu do   poznania   co  prawda   wyjazd miałam    15.06.2015 wcześniej ,a notkę zaczynałam    dawno   ale cóż   siła wyższa.Natomiast   wczoraj   byłam   u dziadka   i  cóż   nie wydałam   notki choć   mogłam  .  



Zdjęcia   wykonywałam   telefonem swoim  ,a więc przepraszam za   jakość.




Nagłówek 

Współpraca


Base  Icon 


Icon


Sygnatura

Speedart



Szablon   dla anonima

Pobierz



Pobierz

Szablon Wolny
(zamiast   czerwonego   białe  tło  za tekstem)
Pobierz



8 komentarzy:

  1. Dziękuje za szablon z Kottakiem!
    Cóż, trochę za pusto w nagłówku, tzn po obu stronach obrazka. Ale nie jest źle! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wykonałabyś szablony bądź nagłówki związane z Back to the futore (powrót do przyszłości) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Γεια,
    Serdecznie Dziękuję za wklejenie banera promocyjnego.
    Malutki podarunek Specjalnie dla Ciebie
    http://oi58.tinypic.com/nb1zyh.jpg

    A już za 3 dni Sekretny Spektakl.
    Skrycie liczę na Twą obecność w tym wyjątkowym dla mnie dniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby nie duża, ale Polska długa i szeroka i jaka różnorodna ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek 1
    z Sergio Carvajal
    Napis :
    Would he say he’s in L-O-V-E?
    Well if it was me then I would, I would
    Would he hold you when you’re feeling low
    Baby you should know that I would
    Kolorystyka :czarno biała

    Nagłówek 2
    z louis tomlinson
    napis:
    The story of my life, I take her home
    I drive all night to keep her warm and time…
    Is frozen
    kolorystyka obojętnie jaka


    Dreams of living force

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć !
    Super notka
    Poproszę o nagłówek
    Z : holland roden
    kolorystyka : hm...jakiś ładny odcień zieleni
    napis: Nigdy nie rezygnuj z marzeń. Gdzieś , kiedyś, wreszcie się spełnią

    Z góry DZIĘKUJĘ

    Dreams of living force

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam !
    Poproszę o nagłówek.
    Postać : Zayn Malik
    Kolorystyka : jakiś ładny odcień niebieskiego lub morskiego
    Napis: I can see it coming round full circle,my friend .

    Z góry dzięki.

    /VVV

    Dreams of living force

    OdpowiedzUsuń
  8. To już ten dzień, dzień w którym za niespełna 3 godziny ukaże się Tropical Secrets JET, raz jeszcze dziękuję za wklejenie banera, przesyłam Zaproszenie z hasłem do SECRET PACK: http://funkyimg.com/i/YBke.png

    I serdecznie zapraszam na SEKRETNY SPEKTAKL.
    Tropiki nadchodzą . . .

    OdpowiedzUsuń