wtorek, 19 maja 2015

55. The Heart Wants What It Wants


(c) Ginny

Wybaczcie   iż   tak długo była  majówka  i dopiero teraz   znów zaczęłam tworzyć  ,a w  obecnej   notce   trochę się   pojawiło   rzeczy  . Niestety nie   wykonam zamówienia   dla   littleprincessbanshee ,gdyż   wymieniłaś co prawda   pierwsze   dwa    podpunkty gadżetów ale nie jestem wróżką   aby wiedzieć   co   jeszcze   chciałaś  .Jeśli zechcesz  jednak   szablon   to  zamów ale sprecyzuj   co   chcesz   ile .   Co   do   nagłówków   zamówionych wykonam   je   ale   w następnej   notce   ,która   powinna   być   24 lub   25 maja 


Sygnatura
oraz   banner




Koloryzacja
Pobierz

Nagłówki


Ikony
100x100
150 x150


 


Szablon dla Semirkowa
Ach   ten   Semirek   mam   nadzieję  iż   ci się spodoba

,a  postać   złego   alter ego   aż mnie  korci   by powiedzieć   zły brat   bliźniak .


Pobierz



3 komentarze:

  1. Hej ;*
    Dziękuję za szablon <3 Jest wspaniały...a Semir ♥ ♥ ♥ mrrr... jak zwykle :P Mam nadzieję, że będziesz tworzyła wiele szablonów/sygnaturek/ nagłówków związanych z Kobrą.
    Bardzo jestem zadowolona z tego szablonu, który dla mnie wykonałaś. I opłacało się poczekać na niego ;) Za chwilę załaduję szablon na jednego z moich blogów.
    Pozdrawiam :* i życzę dużo weny w tworzeniu grafiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek
    Gif:
    http://33.media.tumblr.com/03743d8074e6d3557fabbc077f06ffbe/tumblr_noii2vnbea1sqhuc6o8_250.gif

    W tle czerwone i białe róże, koń resztę dobierz.
    hm...kolorystyka może coś z czerwonym
    Postacie: Cody Allen Christian Jakieś nowe zdjęcia,

    napis:Niech ojca duch w życie niesie mnie
    Niech precz odegna myśli złe
    Tyle jeszcze zobaczyć chcę
    To uda się, bo wierzę, że
    Znajdę szczęście swe
    Niechaj niesie mnie

    hello spring

    OdpowiedzUsuń
  3. Koloryzacja jest piękna!
    Zapraszam do mnie http://naaailee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń