poniedziałek, 6 kwietnia 2015

53.Imformacja



Chciałam dziś każdego przeprosić  ,gdyż o 20: 15   miała rozpocząć się   notka   niestety   nie  pojawi się   ona ,gdyż   nie jestem wstanie   ,a jaki   jest tego powód   cóż   wczoraj w dzień w   ,którym   wszyscy   się   radowali   w mojej   rodzinie   nastał   najsmutniejszy z dni .
Zmarła nam bliska  osoba   ,dowiedziałam się   podczas grania w grę   .Od razu  odczułam   pustkę   w sercu i wyłączyłam   laptopa .Niby zaczęłam   przygotowania   ale   w końcu zdałam sobie sprawę  iż nie zdołam dlatego podjęłam decyzję o odwołaniu   imprezy  .
Co   prawda  już jej nie   aktywuje   ale   tematyka   pozostaje   
pod   tą  notką   możecie   zamawiać prace   nawiązując do 
Cobry 11, Gry  o Tron i Wiosny .
Mam nadzieję nikogo  nie   urazić  moją decyzją. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz