sobota, 4 kwietnia 2015

52.Happiness is to know that fidelity is obvious.


Jak   obiecałam   11.03 .2015   miało   być  więcej szablonów   ale   jakoś  nie   wyszło więc   daje   dwa   szablony wolne .
Prócz nich dam Nagłówki   ,sygnatury 
bazy do  ikon   oraz   koloryzację   zważywszy   iż   wcześnie  ograniczyłam się do   jednej.


Oficjalnie   chciałam   też   zaprosić   na    Wielkanocą   imprezę   która   odbędzie  się  
6  kwietnia   o   20 :15 .Ci   co wkleją   buton   (wklejenie   buttonu   + podanie w  komentarzu   bloga   lub email  ) otrzymają   prezent  . 
Szablon  Wolny 
Pobierz
Pobierz
Sygnatura

Ikony








Nagłówek
ps:   kojarzycie   tego pana  po prawej  .
Mała   podpowiedź był   przez   jakiś czas przy Tyrionie
kto pierwszy   odpowie   otrzyma   prezent .

Koloryzacja
Pobierz

Pobierz
Pobierz

Zamówienia
Dla   dwóch anonimów   nagłówki


1 komentarz:

  1. Szablon
    Układ na prawo: statystyka,archiwum itp.
    Postacie:Brak.Powód nie robisz z postaciami,które bym chciała na szablonie.
    Napis: w dolnym lewym rogu " I miss you"
    w górnym prawym rogu " All you need is love"
    Kolorystyka jakaś kolorowa
    Na nagłówku księżyc w pełni regał z książkami,jakiś ozdobny budynek reszte dobierz i ona gdzieś w tle najlepiej gdzieś z prawej strony Merle Juschka
    Adres.Dam jak założę bloga jak na razie muszę wymyślić sensowny adres i w ogóle wszystko jest w trakcie przygotowań bloga.Mam nadzieję,że to nie problem.Pozdrawiam Viks
    Hello spring

    Dodaję pod tą notką ponieważ pod tamtą komentarz cały czas nie chce mi się dodać.

    OdpowiedzUsuń