środa, 11 marca 2015

51.Under Control



Już   po ślubie   i   po   kacu    wow   aż   4 dni   mi   zajęło aby wrócić   do  życia  ,a co do samego ślubu   było fajnie  zwłaszcza   iż   tańczyłam z  przystojnym chłopakiem    przyszłym szwagrem   mojej siorstry  :D. A dziś   nowa   notka   aby nie wyszło  iż   olewam  Bloga.
Niestey  nie przeszłam   do  półfinału "Graficzny Mam Talent" ale   za to otrzymałam   prezent .
Większość z   tych prac   to prace   z   Wyzwań  War of Beast  i Wyzwanie  Pandy  .
W następnej  notce   dużo szablonów wolnych . Może ktoś mi też powie co się stało przy sygnaturce z   Sulejmanem i Hurrem czy to winna   iż robiłam na   gif? 
Jeśli  ktoś zna  tego pana   niech  mi   podpowie   chociaż   to nie   mój typ   facetów .

Sygnatury 



Nagłówki 

Ikon




Base  icon
 a) Jeremy Wade



b) Robson  Green  




Koloryzacja
Pobierz

Ikon  NK
The Princess of Montpensier

Amazonki



6 komentarzy:

  1. Miłoby było zobaczyć jakie ciekawe propozycje avków czy obrazków z Lukiem Evansem

    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pan z pierwszej sygnatury to przecież Josh Hutcherson ♥ :) Twój post bardzo mi się podoba. Z sygnatur na faworyta wzięłam drugą pracę, z nagłówków natomiast pierwszy. Bardzo ciekawe ikony, wychodzą ci lepiej od moich, gratuluję! :D I dosyć ciekawe bazy do ikon, tylko jeden problem widzę... że są porozjeżdżane niektóre. Nie wiem czy to wina podglądu, czy tylko ja tak mam, czy co to takiego... Hmm...
    Pozdrawiam serdecznie, Scar.

    OdpowiedzUsuń
  3. To, z kim robisz bazy to tylko i wyłącznie twoja sprawa. Ja, na przykład, robiąc bazy do ikon częściej zwracam uwagę na to, kto z kim robi takie ikony. Jak np. więcej osób robi ikony z Barbarą Palvin, to staram się takie też bazy robić...

    OdpowiedzUsuń
  4. znakomity blog i fajna aidia na taki blog

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek
    Z : Skyler Samuels
    kolorystyka: czarno biała
    napis:Urodziłam się by być prawdziwą, nie perfekcyjną
    hasło:Dothraki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek
    z : jorge blanco,holland roden i hermiona granger
    kolorystyka taka jak tu ---->http://littleprincessbanshee-icons.blogspot.com/
    napis:And if we should die tonight
    Then we should all die together

    hasło:Dothraki

    OdpowiedzUsuń