sobota, 14 lutego 2015

50. Zaldrīzes buzdari iksos daor

Jak widać   w   tym   miesiącu  postanowiłam   wydać  nie jedną  ,a   dwie   notki choć moze  pojawi się   trzecia , gdyż   ta   z 2   lutego miatła sie  ukazać   wcześniej tak   więc można nazwać tamtą notkę   uzupełnieniem   styczniowego miesiąca. Dopiero  od   tej zaczynam   ten miesiąc. Mam   nadzieję  iż  spodobają   się   wam   nowe   prace   .Zaczynam  powoli przyjmować   zamówienia  .Dzisiaj   idę   na   ślub kuzynki jestem  nieco  podenerwowana   bo   słabo tańczę.   . Mam nadzieję   iż  po ślube zdam relacje z  imprezy   i uraczę was   nową  notką  . 


Ikony 










Sygantura


Naglówek


Zamówione   Szablony
 Pobierz
Pobierz

6 komentarzy:

  1. NN na Sonido-Del-Mar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna notka ;) / Sonido-Del-Mar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały upominek specjalnie dla Ciebie: http://oi57.tinypic.com/2eklkiw.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post i fajny blog z grafika zapraszam na mój blog z grafika : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do: Liebster Blog Award
    Zapraszam do wzięcia udziału no i pozdrawiam
    Nominacja w poniższym linku:
    http://szatanirro.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie NN >> Sonido-Del-Mar.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń