piątek, 9 stycznia 2015

48.2015 Year.

Zgłosiłam   blog   do   konkursu   dlatego tą   notkę   poświęcam   całkowicie   pod ten  konkurs jeśli ktoś   coś   zamówi   coś   pod wcześniejszą  notką   to wykonam   ją   w  następnej  notce  mam   nadzieję   iż   jednak  nie   urażę   nikogo   w   nowym rozpoczynającym się   roku   2015 . 


Nowy wygląd   to też   zmiany   w   regulaminie więc   zanim  coś   pobierzecie   zapoznajcie się   z   nowostkami   w   regulaminie  .








Base   Icon





Nagłówek 


Sygnaturka

Icon z  kobietami 


Speedart
mój   noworoczny speedart   bardzo   kobiecy

drugi Speedarty   ale   z   sygnaturką   nieco   długi.
Deanerys   i  Khal drogo.


 Stock  Photos

 Pobierz
Koloryzacje





Pobierz

Pobierz

Pobierz

8 komentarzy:

  1. Cudna notka ♥ / Sonido-Del-Mar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. NN u mnie [Sonido-Del-Mar.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No tak ja jestem bardzo tolerancyjna wiec następna może być jeszcze bardziej kontrowersyjna koloryzacja .Witaj w ogóle zielony kociaku w moich skromnych progach .

      Usuń
    2. No cześć, cześć. :D
      Myślałam, że to tak w ramach żartu... xD

      Usuń
    3. Czemu planuje wiele kontrowersji .

      Usuń
  4. U mnie NN {Sonido-Del-Mar.blogspot.com} ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie NN >> Sonido-Del-Mar.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń