środa, 24 grudnia 2014

47.All I Want For Christmas Is You

Nie spodobał mi się jednak   nowy szablon  główny  więc pobrałam  od  Nat X ,która   umieściła   całkiem ładny na  unfaithful-heaven. To  nie  oznacza  iż   nie  pojawią   się   szablony   zimowe .W tej notce   prócz  ciepłych dodatków powieje   również   chłodem   mam nadzieję  iż   spodoba się   wam   zwłaszcza   iż większość   na pewno będzie    ruchoma .
ps : zna   ktoś   dobry program co   pozwala z filmików  z YouTube   zrobić gify ,ale   tak aby nie zainstalował mi się przeglądarka   delta  homes   lub   co  innego

Icon 


Sygnatura
 Nagłówek
+  bonusowy nagłówek  

 

Speedart 

Stock   Photos




Zamówienie


Pobierz

   .

Manipulacje




4 komentarze:

  1. Cudna grafika ;) Sonido-Del-Mar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dzisiaj dwa lata bloga Sonido-Del-Mar.blogspot.com, a z tej okazji specjalna notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się sygnatury i nagłówki :)
    http://fantelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. NN na Sonido-Del-Mar.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń