czwartek, 10 lipca 2014

39.Miesiąc Tematyczny - Lipiec




 Coraz   bliżej imprezowej notki   co   oznacza   iż   przez   jakiś   czas   nie 
przyjmuje Zamówień  ,a   jedynie   Propozycje .Mam nadzieje   iż   ludzie   to uszanują   i zrozumieją  .A   dziś   notka   bardziej   kobieca   prócz   jednego   zamówienia   z   Lokim   jakie obiecałam  komuś  dawno  ,a   co   do prac   na Facebook   proszę zgłaszać   się   do  mnie na gg bo   na blogu  nie przyjmę   takich   zamówień   aby było jasne   mam  nadzieję  iż   nikt się   nie  obrazi ale   po prostu   postanowiłam tak    . Zamówienia   jak by co będą aktualne   w  połowie   września lub  na   początku  października   . Zapraszam   was   też   do głosowania   ,jestem zdziwiona   iż   ktoś  mnie nominował do   tej   imprezy  .









Icon




Sygnatura


Nagłówki 


Współpraca 

Nagłówki z Dodo Comello , Fearless, Katie  V

Zamówienie
Pobierz 

Icon  NK
Deucalion






Andre  Fux



 Jeremy Danvers





21 komentarzy:

  1. Nagłówki 2 i ostatni wyszły ci najlepiej ;) Tylko pamiętaj żeby usuwać topaz / rozmycie z twarzy :)
    A z współpracy najlepszą pracą jest nagłówek z Dodo x
    Pozdrawiam C;

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Twoje ikony <3 Sygnatury i nagłówki również są śliczne :) Bardzo mi sie wszystko podoba, ale mam jedną drobną uwage: Postaraj sie żeby postacie na pracach nie byly zbyt rozciagniete, bo na pierwszej sygnaturce troche jestt :) ale i tak jest ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za rady postaram się aby kolejne prace szły lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, kurczę jak miło jest widzieć szablon mojej roboty na Twoim blogu :D
    Nagłówek 3 i ten z współpracy z Fearless są moimi faworytami, wyszły naprawdę fajnie :) Ikonki są ładnie, ja sama kompletnie nie potrafię ich robić :|
    No i zamówienie, w podglądzie prawie wcale nie widać CSS'a, więc nie mogę się wypowiedzieć na jego temat, ale grafika jest okej. Musisz troszkę popracować nad wymazywaniem boków nagłówka, aby lepiej się "wtapiało" w tło i rozstawiłabym inaczej napisy. No ale poza tym... Loki <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. *o* wchodzę tu tak mile zaskoczona, jakże szybko wydałaś nową notkę i jest nawet oje zamówienie i jedno i drugie [ten nagłówek - miło, ze pamiętałaś, dziękuję, wstawię go na fanpage już niedługo!]

    a szablon jak zwykle taki piękny, normalnie idealny może nieco w ciemniejszym kolorze niż sobie wyobrażałam, ale później stwierdziłam, ze to jest najlepsza decyzja. Świetnie się to komponuje. Dziękuję za tak wspaniałą pracę ^o^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego usunęłaś mój komentarz? ... To, że wyraziłam własne zdanie już cię tak bardzo zabolało? Wyczuwam brak samokrytyki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie boje się samo krytyki ale może się nie nie ukrywaj jako anonim

      Usuń
    2. Nie mam swojego bloga, po prostu mówię co myślę. Widocznie ty nie szanujesz zdania innych i nie dopuszczasz do siebie krytyki.

      Usuń
  7. Dopuszam ale na poziomie krytykę w której są porady ,a nie obrażenie wiec może najpierw niech osoba sama stworzy bloga to pogadamy. Inaczej będę zmuszona usunąć anonimowe komentarze autora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahaha, czyli, że Twoim zdaniem, wyrażanie mojego zdania, że ta notka nie ma nic wspólnego z minimalizmem jest obrażaniem Twojej Zacnej Osoby? Śmiać mi się chce. To, że nie mam swojego bloga, nie znaczy, że nie znam się na grafice! Mogę się założyć, że wiele innych graficzek przyzna mi rację, bo ja tutaj nie widzę kompletnie nic, co mogłoby być minimalistyczne! Takie jest moje zdanie i nie widzę nigdzie żadnego obrażania Ciebie!

      Usuń
    2. Zgadzam się z anonimem powyżej. Ta notka na pewno nie jest minimalistyczna... Nie wiem dlaczego taką uwagę potraktowałaś jako obelgę...

      Usuń
  8. Nie ogarniam Cię dziewczyno... Wszyscy ci w tych komentarzach słodzą, jaka to jesteś och i ach, a jak już ktoś powie coś negatywnego, to cię obraża, jest bezczelny i w ogóle najgorszy na świecie... Czy ty siebie czasem słyszysz? Ktoś dobrze zasugerował, że pod nazwą Rockmenowa, kryje się Jet.

    PS. http://graficzny-pudelek.blogspot.com/2014/07/brak-samokrytyki-czyli-jak-znikaja.html

    Nie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie martwcie się mój negatywny komentarz też usunęła więc chcę mieć tutaj tylko słodkie komentarze nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć zrobiłam na bloga nagłówek i nie wiem jak go ustawić.Proszę o kontakt tutaj:
    http://nk.pl/#profile/48417274

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie by był jakbyś zrobiła wolny szablon np z Holland Roden i Jonathan Groff lub kimś innym tylko propozycje składam jakby co

    OdpowiedzUsuń
  12. Rockmenowa, posłuchaj rady:
    nie warto wchodzić w dyskusje z takimi typami jak pudelek i jemu podobni, bo i tak nie wygrasz. Po prostu pewni ludzie mają zbyt silny kręgosłup moralny, by zniżać się do pewnego poziomu. Tyle.
    Pudelka należy zignorować i przestać nabijać mu statystyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację ale razi mnie ich głupota i brak szacunku do amatorów grafików bo trzeba nazywać rzeczy po imieniu .To znaczy takie blogi nie są nam w blogosferze potrzebne to typowe śmieciowe blogi ,które próbują niszczyć grafików .

      Usuń
    2. Dlatego im mniejszym zainteresowaniem będą się cieszyć, tym szybciej one zamkną działalność.

      Usuń
  13. A ja poradziłabym przeczytanie czegoś, co nie byłoby blogaskami. Przynajmniej dowiedziałabyś się, jak się poprawnie pisze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za twoją hojną życzliwość ostatni anonimie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przykra prawda, ale jeśli nie przyjmujesz rad, a każdą krytykę usuwasz tylko po to by mieć same "słit komcie" to o czym tu mówić? Amatorzy grafiki chcą się uczyć i rozwijać, a Ty? Jeśli faktycznie zależy Ci na grafice i na tym by ludzie Cię doceniali to naucz się przyjmować krytykę i co ważniejsze Korzystać(!) z niej. Inaczej daleko nie zajdziesz i tylko zrobisz z siebie pośmiewisko. Nie lepiej zachować się poważnie i na poziomie?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń