czwartek, 26 czerwca 2014

37.Nothing Lasts Forever

(c) Rockmenowa




Dnia   23  sierpnia   2014   zorganizuje   imprezę  o tematyce   fantastyczne mam   nadzieję   iż   wielu osobą   ta impreza się spodoba   i  nie będzie   to jedyna   impreza. Button  jeśli zostanie   wklejony spowoduje iż   osoba   która go wklei i poimformuje   mnie   o tym   dostanie od   mnie prezent graficzny.

   Do   dzisiejszej   po egzaminowej notki  przygotowałam się   lepiej  niż moja   wychowawczyni ,która   no   musiała  mieć   listę aby wiedzieć o mnie  ,a  po egzaminie   zniknęła   bo   na liscie   egzaminatorów już   nie byłam   uwzględniona.Czy   to nie dziwne  ?



Sygnatury 



Ikon  nk
Maleficent











Daenerys Targaryen
























 Jorah Mormont
















Tom  Hiddelston 












Bases  icon




 

koloryzacja  psd
 pobierz

stock
 pobierz
texture
 Pobierz

Nagłówki 





Speedart


18 komentarzy:

  1. Postać Holland Roden
    Kolumny na prawo:Archiwum,Statystyki,Informacje
    http://history-of-time-diana.blogspot.com/
    Napis:Zaw­sze trze­ba po­dej­mo­wać ry­zyko. Tyl­ko wte­dy uda nam się pojąć, jak wiel­kim cu­dem jest życie.
    Kolorystyka odcienie żółtego w tle chciałabym żeby znalazła się pustynia i jakiś zegar :)
    blood mary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym żeby kod do szablonu i obrazka znalazły się w jednym folderze a nie kod html osobno i kod cass osobno :)

      Usuń
  2. Button na stronie: http://fredweasleyifelicjariddle.blogspot.com/ email: yunka98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, pragnę zamówić szablon na mojego bloga http://szatanirro.blogspot.com/, na tyle długi by nadawał się na opowiadania, [ nie chcę żadnych suwaków, cenię sobie tradycyjność]
    Układ prawo kolumnowy , kolorystyka jasna, tonacje zieleni, może żółci, złota ewentualnie pomarańczowego, lub coś w innym kolorze byle wesołego ^^
    Opowiadanie będzie miało tematykę związaną ze snami, więc docenię to, jesli na nagłówku pojawią się jakieś elementy nadające fantastycznego wyrazu, lub takiej sennej symboliki [oczywiście żadnych łóżek ani nic z tych rzeczy xD -raczej miałam na myśli może kwiaty albo coś z krajobrazów]
    Jesli chodzi o szerokość, prosiłabym, aby miescił się mniej więcej tak jak ten ostatni szablon, żeby nie był zbyt szeroki
    Obrazek poproszę taki - chcę by Loki był umieszczony centralnie i by był tak jk ostatnio spory na nagłówku xD: [w linku zawarte wszelkie rozmiary z google]
    https://www.google.pl/search?q=loki+laufeyson+tom+hiddleston&tbm=isch&tbs=simg:CAQSYgkteY7RkmoG_1RpOCxCwjKcIGjwKOggCEhSdIIwkmCSCJbYb5RfuE6wi5xe_1GBogZpVd_1503PtvKsMndhZ_1MzDjeo26P4W_1pB3t4clH126sMCxCOrv4IGgAMIVrTpUQoUvf6&sa=X&ei=xwmvU6KtK-iy7Aa9_oGQAw&ved=0CB4Q2A4oAQ&biw=1024&bih=645#imgdii=_
    Cytat do nagłówka: [poproszę dość większą czcionką, nie tak by coś przysłaniał, ale by był widoczny dość wyraźnie - czcionka może być pochyła, lub ozdobna]:

    "To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące..."

    hasło bloody mery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te zamówienie uwzględnię w przypadku 39 notki

      Usuń
    2. W porządku, dzięki za info.
      ^^

      a tak w ogóle jak zwykle widzę sporo świetnej grafiki, aż napatrzeć sie nie mogę na obrazki z Tomem, świetna sprawa

      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Szablon mam od znajomej byłam chora to pobrałam i poinformowałam więc jest inny od tych co wychodzą z mojej ręki teraz robie jeden szablon do najnowszej notki i szczerze wyjdzie chyba kosmiczny mam nadzieję Viko-Madzia Vivo mnie nie zabijesz za odcień jaki wyszedł

      Usuń
  4. Fajnie by było gdybyś zrobiła kiedyś całą notkę z ikonkami,nagłówkami,szablonami itp. z postaciam z teen wolf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zrobie taką notę np po imprezową

      Usuń
    2. Fajnie by było.Mogę zamówić jeszcze jeden szablon na tego bloga?
      http://i-like-new-york.blogspot.com/

      Usuń
  5. Postacie:Allison Argent,Malia Tate,Cassie Blake.
    kolumny na lewo.
    http://i-like-new-york.blogspot.com/
    Napis: It's okay.
    kolorystyka hmm...odcienie brązu nie wiem zdaje się na ciebie.
    w tle chiałabym żeby znalazł się łuk lub kusz czy cos w tym stylu :)

    blood mery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na kiedy być chciała na 39 notkę czy może być 41

      Usuń
    2. za niedługo miała byc w czerwcu ale wyszło inaczej chce jeszcze pare rzeczy zrobić więc jutro lub pojutrze

      Usuń