piątek, 6 czerwca 2014

36.pepsi piją lepsi :Miesiąc Tematyczny - Czerwiec

Dziś   nieco skromniejsza   notka    ale    pod   tematykę   jaką   obecnie   mamy w MT-Czerwiec czyli Film .Mam   nadzieję   iż   te   ikony  ,nagłówki   i   Sygnatury   wam się spodobają   .

ps  :  Pod   tą   notką  nie   przyjmuje   zamówień szablony   i nagłówki  oraz   sygnatury     obecnie ,a jedynie   propozycje   z  których wybiorę   te  ,które zrobię  .Z racji   konkursu   postanowiłam   wprowadzić   podkategorię  np kategoria ikony     ,a   podgategoria  np  Maleficent 


Ikon 100x 100 
Na  Sygnale 







Piraci z   karaibów 









 X-Men






Maleficent 









Nagłówki

z   Mirror Mirror (2012)


Hidalgo – ocean ognia ( 2004)
bez   tytułu   i znów dr. Banach   z   serialu  "na sygnale "

z Thor 2 :Mroczny świat

z Hobbit: Pustkowie Smauga
Koloryzacja 
Pobierz  

Sygnaturka
z Alicją   z   krainy czarów
z Leon Zawodowiec

z Underworld 



z Maleficent
z Resident Evil

z Marie Antoinette ( 2006)

Speedart
Bardzo   dawny Speedart   jeszcze z czasów   Wyspy-Twórczości
Dopiero teraz   edytowany   i wstawiony .

10 komentarzy:

  1. kiedy będzie można zamówić szablon na bloga ?
    http://history-of-time-diana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia przyjmę przy okazji 37 notki czyli po egzaminach praktycznych ,które mam 25 czerwca więc 26 lub 27 czerwca ,a potem limit bo do imprezy róznie będzie możliwe iż sama będę robić choć liczę na współpracę .

      Usuń
    2. Dziękuje kolejny mam 25 czerwca ,a dziś odziwo zniknęłam z listy

      Usuń
  2. Hej, organizujesz imprezę graficzną, prawda? Mogłabyś mi wyjaśnić o co w niej chodzi, jak będzie przebiegać i wgl? Nie ogarniam tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiele imprez graficznych u wielu znanych i mniej znanych graficzek czyli pojawi się grafika o jednej tematyce ,a dla osób ,które wkleją dodatki będzie prezent . Robię to w sierpniu bo mam wolniejszy czas.Liczę na współpracę

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. nowa notka już mówiłam 26 lub 27 czerwca

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do odpowiedzi jaką też mam na emailu tak używam, prodramy do zgrywania z ekranu ,a jest ich wiele choć najlepszy to Camtasia Studio 8.

      Usuń