środa, 28 maja 2014

35 . Today Was a Fairytale

Tytuł może nie tyle   graficzny ale na pewno odpowiadający temu jak się czuje   bo  za 6 dni   jadę   na komunię   kuzynki niby nic strasznego ,ale   jak   pomyśle   o ostatniej komunii i pomyśle   starszej kuzynki to  teraz   wręcz boje się co tu będzie   czy znowu jakiemuś  dzieciakowi wpadnie do głowy dotykać  pastucha elektrycznego  ostanim razem ja dostałam niezłego kopniaka   .A  może jednak tym razem babcia  nie odciągnie mnie od stołu jak ostanio   tyle na głowie ,że   wolę dziś dać grafikę   letnią   bardziej zważając   na   pogodę za oknem .

***
No   mały  powrót   miałam wydać   notkę  dziś  po komunii ale   tata pogrzebał  i tak dopiero dziś  mam  internet   więc dopiero dziś   mogłam   napisać   notkę  i ją   opublikować.


Nagłówki




Sygnatury




icon






















Szablon Wolny
Pobierz

Pobierz


Ikon nk

ENZO





















 Storm 




























Rouge























Zamówienie
Pobierz 
 
Pobierz  

Pobierz  


Nie   przyjmuje   zamówień ,a   jak już   to propozycje

1 komentarz: