niedziela, 4 maja 2014

33.Catch Me If You Can




Dzisiejsza   majowa   notka jest odskocznią  od   problemów  . Postanowiłam   w  niej zrobić  wiele   różnych  prac  ,które   mam  nadzieję   spodobają się wam   i pobierzecie co   nieco też  od  mnie  .Kilka    prac  jakie wstawiam  pochodzi   z   dawnej szablonarni na jakiej tworzyłam




Sygnatury (mieszane   ,gdż   wraz   tymi   co   tworzytłam
dla wyspy   twórczości )

  


Nagłówki  te   co  kiedyś   stworzyłam   dla wyspy  
twórczości ,a teraz   znow wróciły do   mnie  .
















  1. Nagłówki (dwie ostanie prace  zrobiłam   aby  sprawdzić  jak  mi idzie)
  2. Sygnatury z   filmowymi/serialowym adaptacjami   książek
  3. Ikony z   filmowymi/serialowym adaptacjami   książek 







To by było  na   tyle   notki

1 komentarz:

  1. Chciałam złożyć zamówienie (mam nadzieję, że w dobrym miejscu i że je przyjmiesz)

    Chciałabym szablon
    Chciałabym, żeby szablon był z Audrey Hepburn. Mogą być zdjęcia ze ''Śniadanie u Tiffany'ego''' i jakiś cytat Audrey Hepburn.
    Zależy mi żeby szablon był tak ''łączony'' jak tutaj: http://dramione-never-say-never.blogspot.com/
    I jakbyś miała jakieś pytania to tutaj mój mail: paryzanka1889@gmail.com
    Hasło: bloody mary
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń