środa, 12 marca 2014

28.It is time to live, a time to die

 

(c) Brill

Cóż   ,a   więc   zacznijmy od   dobrych   wiadomości    moje   ikony   zostały dostrzeżone i trafiły do   przeglądu za co jestem  prze szczęśliwa no i zgłosiłam się do konkursu   choć   zaprawdę   powiadam wam  nie wiem czy mam szansę   konkurować   z   innymi autorkami.A za radą   Vero nike postanowiłam   zrobić   więcej   tych małych   cacuszek   czyli  ikon   mówiąc   tym  iż  Rockmenowa   nie   zapomniała   o ty maluchach  . No   i co   jeszcze chciałam   powiedzieć dziś   jak obiecałam, daje   dwa   filmiki Speedartów . Tak wiem dobrze   nr   2   miał być   na dzień  kobiet ale weny nie było   i dopiero na drugi dzień się zabrałam.Il divo   napedzili mi weny  ,a może  ok  gdyby nie był ich  koncert  o  23:55 to   pewnie   i   nawet   Speedart   ukazał się w dniu   kobiet.A teraz   zamierzam zaprezentować w tej  notce    : ikony   w   rozmiarze100 x100 bardzo   dużo   bo aż   10 sztuk  ,  Sygnatury   gdzieś w granicach  6 sztuk,  Nagłówki   też 6 sztuk oraz ikony   na nk   ,a   wśród  nich   będzie  Jeremy Danvers ,  Mary Stuart,Sebastian "Bash" de Poitiers ,Bash  i Mary  razem  ,Peter  Hale  ,Jedikiah "Jed" Price i Daryl Dixon.

 Speedart  Apokalipsa  nr1

 

 Ikony  100 x100





 Ikon  nk

Jeremy Danvers 












 

  Mary Stuart


 










 

Sebastian "Bash" de Poitiers 












 

Bash  i Mary 












 

Peter  Hale 












 

Jedikiah "Jed" Price.













Daryl Dixon












Sygnatury 


Nagłówki  





I na   koniec   ostanie Speedart   ,

który miał się   ukazać

8 marca ale   ukazał się   dzień  później.


3 komentarze:

  1. Hej :)
    Nie wiem, czy jeszcze przyjmujesz zamówienia na szablony, ale postanowiłam spróbować ;) A nóż się uda :)
    Tak więc...
    Nick: Sandra Smolarek
    Adres: tajemnica-isabelli-swan.blogspot.com
    Układ: prawokolumnowy
    Kolory: czarń, szary, ogólnie ciemne kolory
    Zdjęcia:
    Podaję ci nazwiska aktorek, gdyby zdjęcia nie były takie jak trzeba
    Nikki Gonzalez- koniecznie blondynka (http://eizaonline.com/photos/albums/Eiza_For_VeintitantosMag2012/002.jpg lub http://t.imgbox.com/aboOjXFK.jpg)
    Lily Collins (http://images5.fanpop.com/image/photos/25000000/Lily-Collins-ASOS-Magazine-October-2011-Photoshoot-lily-collins-25001927-1213-1638.jpg lub http://celebsvenue.in/modelsdatabase/images//l/Lily-Collins.jpg)
    Chciałabym, aby widniało takie zdanie: "Ahora que te perdí te quiero recuperar"
    Hasło: bloody mary
    Czy mogłabyś mnie poinformować czy przyjmiesz zamówienie?
    Oto moje gg-41791361 oraz mail: tusia20113@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Pisałaś do mnie w sprawie tego, że twój blog został usunięty z naszego spisu. Chyba zaszło nieporozumienie, ponieważ RBG od dawna należy do KG i nie został nigdy usunięty. Posłużę się screenem, który wszystko tłumaczy :)

    Pozdrawiam!

    http://i60.tinypic.com/rv8xmx.png

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i speedarty <3


    Zapraszam do siebie jeśli potrzebujesz dodatków czy instrukcji dot. grafiki :D [ http://stunninggraphics.blogspot.com/ ]

    Pozdrawiam, StunningGraphics :))

    OdpowiedzUsuń