czwartek, 6 marca 2014

27.I think I'm adorable

Dziś   to znaczy w piątek   mam zaszczyt ukazać   nieco   rozbudowaną   notkę   wkońcu   ruszyłam   te szare komórki   i   od wtorku zaczęłam ostro  brać   się  do roboty   niestety dziś    padła   mi   moja cudowna   mysia   bez  przewodowa  i jestem zmuszona   do pracy  na   przewodowej   niestety   akumulatorki   do   bezprzewodowej    koszulą   kosmicznie drogo  jak dla mnie   czyli 15 zł   od sztuki    ale w końcu   będę  musiała   kupić   bo ile  można   jechać na zwykłych bateriach  ? Chyba  iż   wiecie gdzie można taniej   kupić   baterie   zwane akumulatorki   są  lepsze  bo  nie   kupujesz iż   za często u mnie średnio zwykłe wytrzymują miesiąc. A  teraz   od strony   milszej   zanim  przejdziemy do grafiki   .Zakupiłam   sobie    nowe   delikatne lakiery    z Avonu   z  ,których  jestem bardzo zadowolona  oraz   oraz   bransoletkę    "powiedz   stop  przemocy"  przy czym  ja  niebieską  ,ale są   dostępne inne  odcienie .Polecam   z szczerego serca.Postanowiłam   dodać   też   kilka   ciekawych  utworów   jak zwykle czyni   to  chyba  Lizz Kaviste   ja   jednak dziś   dodaje   tylko ukraińskie .




Ruslana "Wild Dances" 

 

 





Zamówienie 





Pobierz 

Sygnatury










 Nagłówki






Icon  100 x100






base   icon









Ikon  na   nk  


Damon  Salvatore 














































Nina   Dobrev   w  TVD

































Regina  Mills































PSD

Pobierz


Pobierz

5 komentarzy:

  1. Dziękuje za wspaniały szablon, chociaz ma trochę za duży ten nagłówek i trochę to kosmiczne, bo musze podglad zmniejszać by to dobrtze widzieć w przeglądarce.
    i kolory w liście czytanych sa jakieś dziwne bo nic nie widać z napisów - nie wiesz jak te kolory tam przestawić?


    pobieram zamówienie , jest piękny pomimo wszystko i nie zamienię tego szablonu na nic innego, polecę cię znajomym przy okazji nowego postu
    Pozdro!
    hasło cold flowers

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikony pobieram

    Damon z nk

    OdpowiedzUsuń
  3. udało mi się kolory dopasować do tła i jest teraz ok,
    Jeszcze raz: bardzo dziękuję za tak wspaniały szablon, którego z pewnością nie wymienię !

    Polecę twego bloga w jutrzejszej notce /8marca- gdzieś koło wieczora/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. poproszę o mary i basha razem i osobno
    ikonki

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny szablon :) i dodatki również świetne <3 obserwuje!
    http://94jellies.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń