sobota, 30 listopada 2013

16.The River in Reverse


Już prawie   tydzień pracuje   w firmie   Handlowo   - produkcyjnej  "  Podolski   "   w  miejscowości  Lutomek    .I choć   zimno   i  czasem   starsze   panie  narzekają   na   nas   młodych   to   i tak cieszę się   iż dzięki  Urzędowi  pracy  mam   robotę  i  już umowę  o prace na  trzy miesiące   i tylko jak na złość już drugi raz   ,ktoś zajumał  mi   foliowy   fartuch  ,a   co   do samej  pracy   jest   dobrze choć   czasem   jeszcze popełniam   "uczniowskie"  błędy .Ale miejmy  nadzieję  iż  dojdę  do  wprawy   ,a  jeśli nie  to może  zmienię robotę  ,ale  pierwsze świadectwo pracy  otrzymam .Dla   ciekawości  choć   otrzymujemy narzędzia  i strój   to  narazie pierzemy we własnym zakresie  ,a   takie   robocze rękawice   lepiej nie zgubić   chyba  iż   chce się stracić  300 zł  . Mniej więcej za nieiszczeni ostrzałki tyle samo  choć   szczerze przyznam wkurzył mnie jeden  osobnik   ,który stwierdził iż   za delikatnie przesuwam   skrzynki  ,ale   ja   po prostu nie  chce zniszczyć czegoś co  nie   należy do mnie ,a   taką   delikatność do nie swojego mam wyniesioną   z   domu  .No i   cóż  wczoraj  pierwszy raz   kroiłam kurę ,a   jeśli ci  nie chcąc wytłumaczyć  to ciężko ale   jak to się   mówi   byle   wytrzymać te  9  godzin  pracy ,która   jest dwu zmianowa.A dziś zaoferuje  wam  bases icons, icon, icon nk, nagłówki, Sygnaturka. Dziś   mam   jedno zamówienie .Niestety z   dniem   21 listopada   dostałam wypowiedzenie  przyczyną  było to iż robię   wolniej choć   znajome   twierdziły iż   powinni dać   mi przepracować miesiąc ,a   przynajmniej  mam dwa dni   urlopu .
Może znajdę lepszą pracę  i tak w skrócie wam opisałam   moje   doświadczenie z   tą firmą.

Sygnaturka


Nagłówki 



bases   icon  ( Niekończąca   się   opowieść  i  Labirynt z 1986  )




















icon  







icon  nk ( The   Originals  z   najnowszego   odcinka  ,Maria  Stuart z  najnowszego odcinka  Reign)



















































1 komentarz:

  1. Prace całkiem ciekawe, ja na Twoim miejscu popracowałabym troche nad napisami :) 1 sygna jest the best :> Zapraszam do mnie na baack-to-december :>

    OdpowiedzUsuń