czwartek, 31 października 2013

14.Halloween paradise

 this   halloween -Marilyn Manson

Cóż   niegdyś   na  Onetowym   blogu   i   z  początku na   tym dodawałam   obszerny   tekst na temat halloween  ,ale   przecież wielu wie co to za  nie   polskie  święto ,cóż   ja wiem   ,a właściwie   odczuwam   bo co rok   na moim osiedlu banda   rozwydrzonych dzieciaków   zostawia nam coś   pod   schodami   bo nie rozumieją  iż  moja rodzina  nie  obchodzi   takowych świąt .Ale   cóż   co   ja   mogę   poradzić   rodziców nie   zmienię  ,ani  mentalności  dzieciaków .Jedyne   co   mnie  cieszy w   tym święcie  to  możliwość   tworzenia  grafiki z  tym związanej   dlatego   dziś  mam   parę   dziwnych   atrakcji dla was.Za   radą   kolejnej  osoby   postanowiłam dodać   nowe  tagi  np   icon  nk   to  ikony   na  naszą   klasę    ,a   icon to   ikony w   rozmiarze   100 x100 natomiast   bases icons to   bazy   ikon  więc   zapraszam   do  mrocznego   postu   .
Wśród   ikon   na   nk   dziś   mamy :  Liam  Jones (oaut) , Mary Stuart (Reign) ,Davina  Clarie (The  Originals) ,Alex " Tig " Trager (Synowie  Anarchii) , Rebekah  Mikaelson (The  Originals)

ikony







Nagłówki




bazy   do  ikon 


Zamówienie   dla   Agaty na cztery   łapy
 ps: wybacz   iż   tylko nagłówek  dałam   ,ale   nie  umiem   tworzyć   
szablonów  na   onetowskie blogi   .Mam  nadzieje  iż   ten ci   się spodoba  .
Zamówienie dla  Forgotten-blood
Cóż   przyznam się  iż   z   początku  miałam dylemat   jaki kolor wybrać  ,potem z 
czcionką   i ogólnie   wyszło  coś   delikatnego   choć   nieco drastycznego    .Mam   nadzieje  iż   modelka   odpowiada  ,a  Dean  nie wyszedł   za   sztywny  .
Szablon  Wolny 
To   pierwszy   z   szablonów   jaki   wykonałam   z tym aktorem    i   to akurat  na  
halloween   i w tak ciepłych  barwach  .

Sygnaturka
informacja   od   autora:  z  Tarją   na   fioletowo  
 tu wygląda jak wiosenna   sygnaturka  .
imformacja  od autora  : Zainspirowane utworem  "She's Like The Wind" 

ikony   na   naszą   klasę   
Mary  Stuart












Davina  Clarie 












Alex " Tig " Trager












Liam  Jones / brat   Capitan  Hook  (Killian  Jones)












Rebekah  Mikaelson 












Mam   nadzieje   iż   skromna   notka się spodoba   ,a    zamówienia   szczególnie   bo   się starałam   zwłaszcza  iż  w   jeden   dzień   ciężko cokolwiek   zgrać w idealną całość  .Ale cóż   tak czasem bywa   o czym się   osobiście   przekonałam na doświadczeniu z   zwierzakami czyli  trociny powinny  starczyć do  połowy   listopada   ,a koniec października   i już się   skończyły  bo   chłopcy   to   takie wierci piętki iż notorycznie wylewają wodę .A więc   udanego  Halloween  .

5 komentarzy:

  1. Mam pewniej problem, nie mogę wypakować szablonu, wyskakuje mi, że nie ma nic do wypakowania oO

    OdpowiedzUsuń
  2. Makabrycznie się zrobiła, piękne ikony. z racji święta Życzę więc koszmarnej halloweenowej nocy z upiorami i łakociami;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za Nagłówek :) i nic się nie stało na prawdę : )
    może i kiedyś przeniosę się na Blogspot chociaż mam tam kilka swoich blogów : ) ale jakoś o nich zapomniałam -.-'' ech ironia ... a więc bardzo dziękuję za nagłówek : ) jest śliczny : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za szablon, właśnie go dodałam. Jednakże jest jednak stanowczo za jasny, ciężko się czyta, bo jest jasne tło i czcionka, no trudno.
    zaraz dodam Cię do linków, które musze odtworzyć, bo wszystko znikło xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zmuszona usunąć szablon, gdyż kompletnie nic nie udało mi się z nim zrobić - rozwalił sie cąły, gdy układałam dodatki.
    z poważaniem, madeleine

    OdpowiedzUsuń