sobota, 28 września 2013

11."Little Ass Kicker"

kredyty  dla  :  Rosesylla ,Brillammente,terriblecrash ,grafikerek,imagined-paradise ,unfaithful-heaven,natt-liv ,rose-perdu, breatherain,impressole,indiesynth,lunedolly,maudlaisy,shimmyshame,trouble-is-coming,patzbone,raven-orlov ,KrypteriaHG ,



Dzisiejsza   notka cóż to więcej   grafiki niż   tekstu   zwłaszcza   iż   mam  mały kłopot z  zębem mądrości  ,a   obecnienie mam mieć   jeszcze   kilka razy okazję jechać do   Wrześnii z  ojcem  co  jest   dość fajne jak jedziesz  tirem ba ta wysokość   no tylko te   wpierniczające się  na chama osobówki  wkurzają  jak   by   kierowcy ci czasem nie myśleli iż na naczepie   może   być  około  parenaście ton załadunku  i wyhamuj tą bestią   wtedy.A co   do   opowiadania   jestem ciekawa  ile   jest fanów  Norman Reedus   w   polsce  ?


Zdjęcia .

Nagłówki.






Sygnatury




Szablon
Zamówienie   01

Bracia   MacManus
























ikony z   Normanem Reedusem





















jak   widać   notkę   poświeciłam   głównie jednemu aktorowi   i   najbliższy
szablon  będzie właśnie  z nim  .

Obiecałam  też   zdjęcia   z   drogi   jaką   przejechałam z   tatą   o to niektóre   znich.










3 komentarze:

  1. Widzę, że drugi nagłówek robiony według mojej instrukcji , a w piątym jest stock z modelką z mojej paczki :) Dzięki za użycie :D
    Ogólnie co do dodatków to są w porządku, tylko popracuj nad napisami bo za bardzo się wyróżniają i nie pasują do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten trzeci nagłówek :) Kolorki, modelki ogólnie wspaniały . :) Dodaje się do poprzedniego komentarza popracuj nad napisami.

    http://graphic-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, mam the sims 3 i prawie wszystkie dodatki i akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń