sobota, 24 sierpnia 2013

08.Ostatni zryw


Dziś   notka   specjalna   Shinri może   po  tej  notce   się   od  mnie   odczepi   bo  nie   jest ona  mile   widzianą  osobą  .Znoszę   krytykę   ,ale  na poziomie  więc   jeśli  ta   "lady  " chce wojny   to   ostrzegam  ja   nie   będę   grzeczna   ,a   teraz   z  dobre   informacje  .
Dawny   blog   o   Terra  Nova   przemienił się   w   Bloga   pamiętnika   o mnie   ,a  właściwie   historię   ,którą  cudowna  Shinri dzięki   swoim usilnym  prośbą   stanie się   częścią  . Podziękowania dla  UH za   dwa szablony   ,dziewczyny jesteście   boskie   robiąc   takie cuda   .A   co ja   miałam mówić  ,a  tak   Czemu  dziś   notka   cóż   jutro  jadę na tarpaniadę   to   dokładniej   pokaz  koników   polskich   w   efektownym stylu  jak  np  .Dzigitówka   młodych   jeźdźców  pod  okiem   trenera cóż  rośnie  konkrecja   dużym kaskaderom ,a  przy tym liczę  iż   uda mi się zrobić  kilka fajnych fotek   koników  polskich    co  obiecuje wstawić    jeśli nie   zapomnę  .Ostatnio  mało się  udzielam cóż   wczoraj  byłam   nad   jeziorem w Radgoszczy  ,cóż woda   wyśmienita   nie   za  chłodna   nie za  mętna   przy czym   zauważyliśmy iż   miejscowi  nieco  uatrakcyjnij  plażę   poprzez   ławeczki   np   jedna   niebieska   biała   siedzisko zrobione z deski   do snowbordu  był stolik ,a nawet jeśli ktoś wybredny  kanapa się znalazła  jak   i grill.Cóz ludzie  pomyśleli i dawnym  rzeczą   dali  drugie  życie  .To   się   nazwa   pomysł   ,a   u  mnie   cóż   piękne   winogrona  i   jabłuszka zachęcając   aby   wychodzić  na   dwór  .A co do  blogów   nie  porzucę   ich  .Będę   dalej   tworzyć   . 



Sygnaturka  

Tapeta  

ikony z  koniem czystej krwi   arabskiej.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz