sobota, 13 lipca 2013

03.every time my look at you

Dziś   postanowiłam   dać   wam   trochę   grafiki  ,a  kredyty   należą się   :


Nagłówek  I'm silent  wyszedł   całkiem
porządnie   no   ,ale   dopiero się 

 uczę  .
















Cóż   ostatnio   Lady  Gaga   przytyła   ,ale   wedle  mnie
ładna   to  piosenkarka  ,a  ludzie   jej   nie rozumieją   .


Cóż   nie   obyło sie   by bez  Carlito   to znaczy Carlos  Marin  z   Il   divo .
  
Układ   trój kolumnowy
uniwersalna  1 , 2 3
Tło  wewnętrzne  
Tło zewnętrzne :979797
Czcionka:  Dowolna byle   jasna  np  .b9b9b9
Szablon  wykonany w   Photoshop C4 przez   Rockmenową  na życzenie  Greentings
zgodnie   z  regulaminem . Pobierając  poinformuj  o  tym   na  blogu .
ps: dawny szablon   ,a   iż   tam już niedziałam to  go   pobrałam  może  ktoś się skusi  na   taki szablon 

2 komentarze:

  1. Hej :) Zdecydowanie pierwszy nagłówek jest najlepszy <3

    Ja nie przepadam za lady Gagą, ale o gustach się nie dyskutuje :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://lovinginlive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne chcesz, aby każdy przestrzegał Twojego regulaminu, więc dlaczego Ty nie przestrzegasz naszego? Brak buttonu do graficznego spisu skutkuje natychmiastowym usunięciem Twojego bloga z zakładki.

    OdpowiedzUsuń