środa, 1 maja 2013

00. od zera

Dziękuje ci  Impressole  
Dziś   mimo iż  jestem  przeziębioną wstawiłam ten cudowny szablon  może   kiedyś   dorównam  autorce .Wielkie   zmiany nadeszły  Zaczynam   Rockmenową   od  zera  dlatego   dzisiejsza   notka   jest pierwszą   ,a  nie  kolejną   z   zrzędy  mam nadzieję   iż  to co obecnie   daje   wam się spodoba 
wręczę dziś wam   dość ciekawe   ikony  .


"You took my mind off it, You brought me back, Caroline."
























"I want to live a simple life as a normal person and when it ends, it ends."






















"With all due respect, Mr. Northman, I'm due a lot more respect than that. And I'm sorry to compromise your manhood like this, but hell hath no fury like a vampire queen broke. Move. The. Blood."






















"Look, I know she's no angel. She has lied, she has stolen, she has cheated, she has misrepresented herself, she has… lied. But, she also risked her life to warn us that the Ori were on their way, and almost sacrificed herself to shut down the very first Ori supergate."

























2 komentarze:

  1. Ładne zdjątka, ale ja - jak to ja - doczepię się do interpunkcji. Ludzie lubią wchodzić na szabloniarnie i widzieć ładnie, bezbłędnie napisane notki. No, może nie całkiem, ale pozbawione dużych, rzucających się w oczy błędów.

    Dziś, mimo iż jestem przeziębiona wstawiłam ten cudowny szablon. Może kiedyś dorównam autorce..
    Wielkie zmiany nadeszły! Zaczynam Rockmenową od zera, dlatego dzisiejsza notka jest pierwszą, a nie kolejną z rzędu. Mam nadzieję, iż to, co obecnie daję się spodoba.
    Wręczę wam dziś dość ciekawe ikony. – moim zdaniem taki tekst wygląda estetyczniej, ale to twój blog i ty tu rządzisz. :)

    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za SPAM,ale zostałaś,-eś nominowana,-ny do Versatile Blogger Award,szczegóły u mnie na blogu: http://vicki-donovan-new-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń